Стр. 12 - метод_рек_ДЕК

Упрощенная HTML-версия

Тема 1. Робота з Macromedia Flash
Призначення і можливості програми Macromedia Flash. Інтерфейс
програми. Лінії: інструменти «Пряма лінія» і «Олівець». Правильні замкнуті
фігури. Замкнуті фігури довільної форми. Створення фігури за допомогою
інструменту “Кисть”. Виділення об’єктів. Редагування ліній і фігур. Градієнтна
заливка. Трансформація виділених об'єктів. Групування об'єктів.
Тема 2. Робота з текстом. Створення і використання символів,
кнопок, кліпів
Робота з текстом і редагування анімації. Введення і редагування тексту.
Участь тексту в анімації. Поділ тексту на символи. Зміна форми символів.
Основні правила редагування анімації.
Використання кнопок. Створення фільму з використанням кнопок.
Створення тест. Об’єднання в один фільм анімацій з різних файлів. Символи і
кліпи. Графічні символи. Анімований символ-кліп.
Створення власних кнопок. Прості кнопки. Кнопки різної форми і
розміру. Використання в кнопках зображень.
Тема 3. Анімація руху, обертання, рух по траекторії, трансформація
Анімація руху. Анімація переміщення об'єкту. Анімація зміни розміру
об'єкту. Анімація зміни кольору об'єкту. Деякі особливості анімації.
Використання шарів в описі анімації.
Обертання навколо центральної точки на кут менший 360
0
. Безперервне
обертання навколо центральної точки. Одноразовий зсув осі обертання. Зсув осі
обертання під час руху. Обертання під час руху. Обертання в просторі. Рух по
траєкторії. Правила опису руху по траєкторії. Рух по існуючій траєкторії.
Тема 4. Створення інтерактивних елементів
Використання клавіатури для управління фільмом. Мова програмування
ActionScript. Прості оператори. Функції. Об’єкти ActionScript. Модульний
характер. Панель Actions. Відладка сценаріїв ActionScript.